26 maja 2013

Łzy po tym czego już nie ma ... czyli o odżywce z masłem karite Ciel d'Azur


Nie mam ostatnio szczęścia do kosmetyków. To co polubię znika bezpowrotnie. Czas jakiś temu chciałam kupić moją ulubioną odżywkę do włosów z Alepii. No cóż nie ma. Długo zastanawiałam się jaką odżywkę wybrać do moich kapryśnych włosów. Padło na Odżywkę do z włosów z masłem karite Ciel d’Azur. W butelce jest prawie dno. Sprawdzam czy jest dostępna w Biolanderze. Nie ma! Teraz to już nie wiem co wybrać.

 

Wielka szkoda, że odżywka zniknęła ze sklepu.  Pewnie jesteście ciekawe, co mnie w tej odżywce zachwyciło.
Moje włosy są dość kapryśne. U nasady głowy przetłuszczają się. Końce natomiast są suche. Nie jest łatwo pielęgnować takie włosy.  Odżywka nie może więc obciążać. Suche partie dla odmiany powinny zostać nawilżone.
Formuła tej odżywki oparta jest na wodzie lawendowej.  O pielęgnacyjnych właściwościach lawendy chyba nie trzeba wspominać. Dla mnie jest to roślina wszechstronna. Taka, która służy i zdrowiu i urodzie. Odżywka ta bogata jest w proteiny uzyskane z szarłatu (amarantusa). W składzie znajduje się oczywiście masło karite. Odżywka pięknie pachnie. Oczywiście, że lawendą. Sukces w stosowaniu tej odżywki opiera się czasie jaki pozostaje na włosach. W przypadku włosów suchych producent zaleca, aby trzymać ją 10 minut. Dla włosów tłustych zaleczany czas to jedna minuta. Ja z reguły mam ją na włosach około 5 minut. To wystarczyło, aby włosy korzystały z dobrodziejstw protein amarantusa i masła karite. Odżywka ta nie obciąża moich włosów. Włosy dłużej zachowują świeżość (to pewnie dzięki lawendzie), są miękkie i błyszczące, odpowiednio nawilżone. 
 
Odżywka jest kosmetykiem certyfikowanym przez Cosmebio. 99,97 % składników stanowią składniki naturalne. 10,40 % pochodzi z rolnictwa biologicznego. Kosmetyk nie był testowany na zwięrzętach.
Szkoda tylko, że odżywka zniknęła z oferty sklepu Biolander.
 PS.
Odżywka ponownie jest w ofercie Biolandera!
Z moim kodem rabatowym ep-0882 - 5 % taniej!

9 komentarzy:

  1. sama z chęcią bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezła odzywka, znaleźć dobra odżywkę to skarb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację. Znalazłąm i cóż z tego :(

      Usuń
  3. Też mi się kilka razy zdarzyło, że jakiś kosmetyk przypadł mi do gustu lecz ponownie już nie można było go kupić. To jest denerwujące ale, niestety, nic się na to nie poradzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie poradzimy. Tego właśnie nie lubię w sklepach.

      Usuń
  4. Szkoda, że znikła. To niestety dziwnie często się zdarza, ze to, co dobre i sprawdzone, znika...

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś i ja się skusze!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...