14 września 2012

Konkurs: Urodziny Bianki z Alepią, Feniqią i Gaiią w tle

Zawsze bardzo czekam na dzień moich urodzin. Mimo upływającego czasu czuję radosne  podniecenie. Kwiaty, upominki, tort …. Mimo, że do dnia moich urodzin jeszcze kilka miesięcy, to już dzisiaj cieszę się na moje blogowe urodziny, które przypadają w niedzielę.
To fantastyczne takie podwójne urodziny. Z okazji tych pierwszych otrzymujemy podarunki.  Urodziny blogowe to okazja, aby dać coś od siebie. Ale po kolei.
 
Rok temu napisałam pierwszą notkę.
Cieszę się, że piszę dla 173 osób. Bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście.
Powstały 184 posty.   Komentowaliście moje posty (i ja razem z Wami) 918 razy.
Zajrzeliście do mnie 51 900 razy! Najpopularniejszy napisany przeze mnie post to „Krótka opowieść o lawendzie”. Wyświetlono go 2468 razy!
Tyle urodzinowej statystyki.
Jeśli są urodziny, to muszą być prezenty.
 
Moim dla Was prezentem jest:
 
KONKURS: URODZINY BIANKI

 

Zasady konkursu:

1 ) Konkurs trwa od 14.09.2012 do 28.09.2012 (włącznie) do godziny 24 : 00

2 ) Zadanie konkursowe polega na dokończeniu zdania:

Chcę wypróbować mydła Alepii (lub Feniqii) bo ….

Dokończcie to zdanie wybierając jednocześnie dla siebie zestaw mydełek, w którym przeważa Alepia lub Feniqia.


3 ) Warunki udziału w konkursie:

Dołączenie do grona publicznych obserwatorów bloga Naturalna Bianka

 
Pod notką konkursową na blogu należy zamieścić:

 
·         Obserwuję blog jako.... ( nazwa użytkownika )

 
·         Zdanie „Chcę wypróbować mydła Alepii (lub Feniqii) bo ….” napiszcie pod tą notatką

 
4) Jeśli:

Polubicie profil Naturalna Bianka na Facebooku

Polubicie profil Biolander Kosmetyki Naturalne i Bio na Facebooku
będzie mi bardzo miło (nie jest to warunek konieczny).

 

Dwoje laureatów konkursu zostanie wyłonionych ze wszystkich nadesłanych odpowiedzi w drodze losowania.

 
Nagrodami w konkursie są dwa zestawy naturalnych mydeł ufundowanych przeze mnie.

 

Zestaw I Alepia
Mydło Alep Brunatne 30 % Laurie
Mydło Alep Premium Jaśminowe
Mydło Gaiia Le gardien

 
Zestaw Alepia otrzyma osoba, która zadeklarowała chęć wypróbowania mydeł Alepii.

 
Zestaw II Feniqia
Mydło Feniqia Aroma Musc &Ambre
Mydło Feniqia Oliwkowe Oryginalne Eternel
Mydło Gaiia Le gourmand

 

Zestaw Faniqia trafi do osoby, która chce właśnie te mydła. W każdym z zestawów znajduje się jedno mydło Gaiia.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od daty jego zakończenia.

Zapraszam do świętowania urodzin Naturalnej Bianki.
 
 

33 komentarze:

  1. Chcę wypróbować mydła Alepii poniewaz
    -slyszlam ze sa dobre
    -bo lubie testowac produkty
    -bo dobra recenzje
    Obserwuje jako Patusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę wypróbować mydła Alepii bo ...
    ich wielowiekowa tradycja oparta jest na oliwie z oliwek i oleju laurowym
    moja skóra kocha oliwę :)
    Obserwuję jako Petra Chadzypanagiotis

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako jamapi

    Chcę wypróbować mydła Alepii, ponieważ jestem mocno na bakier z mydełkami.
    Wszędzie czytam o ich genialnym działaniu na skórę twarzy i ciała, ale jakoś nie mogę się odważyć by dokonać zakupu ... Z drugiej strony wiem, że może to kompletnie zrewolucjonizować moje podejście do etapu oczyszczania czy pielęgnacji i trochę się tego boję, ponieważ w mojej głowie nadal siedzi stereotyp mydła jako najprostszego kosmetyku strasznie ścigającego i wysuszającego skórę. Kosmetyku, który po prostu myje, a zapewne mydełka Alepii mają gro właściwości pielęgnujących bez tych niechcianych atrakcji. Sama zapewne po nie nie sięgnę, ale jak będę miała taką sposobność, to kto wie ... Może odwrócą do góry nogami moje zdanie do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z okazji Blogowych Urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego, a sobie i innym Twoim czytelniczkom życzę, żebyś jeszcze długo, długo prowadziła swój ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę wypróbować mydła Feniqii z powodu ich zapachów. Dużo czytałam o ich przepięknych zapachach. Chcę poczuć woń i aksamitny dotyk na skórze.
    Obserwuję jako Agulkowe Pole :)

    Wszystkiego dobrego z okazji pierwszej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to wszystkiego najlepszego :) i niekończącej się weny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze i kolejnych lat w blogsferze :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i sto lat! :)

    Obserwuję Twojego bloga jako Arsenic.
    Chcę wypróbować mydła Feniqii, ponieważ nie miałam z nimi do tej pory styczności. Uwielbiam naturalne mydełka i sama pomału biorę się za ich produkowanie, ale zanim osiągnę mistrzostwo... pewnie miną lata. Póki co - jestem mydełkowym potworem i uwielbiam poznawać nowe marki!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako Joanna_26
    Chcę wypróbować mydła Feniqii bo jeszcze żadne mydło nie sprostało wymaganiom mojej skóry a opinie użytkowników tych mydełek skłaniają mnie do uwierzenia w cuda, że to właśnie te jedyne :)

    Gratuluję roczku i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wypróbować mydełka Feniqii, bo z z Alepii znam juz czarne mydło, a ta firma całkiem nic mi nie mówi. Jestem ciekawa do granic możliwości...no i oliwa...oliwki- to dla "atopowej mnie" chyba fantastyczna opcja:) Obserwuje jako Kolorowy Pieprz i czekam na kolejne naturalne wpisy:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę wypróbować mydła Alepii, bo słyszałam o nich bardzo dużo dobrego a jakoś ciągle nam nie po drodze :) Dzień po dniu, krok po kroku staram się poznawać nowe, naturalne kosmetyki i wprowadzać je na stałe do mojej łazienki. Tak samo jak w mojej wegetariańskiej kuchni tak i w łazience chcę używać produktów eko, nie testowanych na zwierzętach i wiadomego pochodzenia.

    I jeszcze jeden i jeszcze raz... sto lat!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego na blogowy roczek :)
    Chcę wypróbować mydła Feniqii, bo ...
    pochodzą z Libanu, Trypolisu i z pewnością są wykonane zgodnie ze starą tradycją, tylko z naturalnych olejów oraz pachnących ziół, przypraw i kwiatów. Czytałam o trypolitańskim Suku Perfumiarza. Musi pachnieć tam nieziemsko. Lubię zdecydowane zapachy Wschodu. Mydła te sprawią mi dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) I jak najwięcej inspirujących, roślinnych, zdrowych i naturalnych postów w kolejnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Natchnienia w pisaniu na kolejny rok z nami :)

    Obserwuję jako AngelMakeUpWorld

    Chcę wypróbować mydła Feniqii, bo ... Aleppo już znam :) Jestem ogromnie zadowolona z użytkowania a próbując Faniqę mogłabym porównać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę wypróbować mydła Alepii bo...
    nie wyobrażam sobie mycia twarzy mydłem :-) i chcę się przekonać że jednak można,
    czytałam o tych mydełkach dużo dobrego a do tej pory nie miałam po drodze by je zakupić.

    Obserwuję jako: ofcourseangel

    P.S 100 lat pisania bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. serdecznie gratuluję i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji blogowych urodzin!! :)

    obserwuję jako Wypróbuj sama
    chcę wypróbować mydła Feniqii (chociaż jest mi tak naprawdę wszystko jedno które), ponieważ uważam, że takie mydełka to jak jedzenie jest przyjemne dla podniebienia tak takie mydełka są uwielbieniem dla ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako karol216

    Chciałabym wypróbować mydeł Feniqia, ponieważ jeszcze nie miałam okazji ich poznać, a kuszą wspaniałe opisy ich zapachów, jestem zapachowym świrusem :) natomiast mydła Alepia znam i zawsze jakieś gości w mojej łazience.

    wybieram zestaw II

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam dać szansę tym razem innym, ale skoro namawiasz, to też swój głosik dołączę:

    Obserwuję jako zielona-pchła

    Chciałabym wypróbować mydeł Alepii, bo kojarzą mi się z nieprawdopodobną czystością i świeżością, a ja mam małego fioła (złośliwi mówią, że wręcz obsesję) na punkcie czystości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. „Chcę wypróbować mydła Feniqii, bo kojarzy mi sie z egzotycznoscia i starozytna historia, która mnie pasjonuje. Fenicja...Feniqii- czyz to nie brzmi podobnie? Zachwycająco? Już czuję się jakbym była tam- krainie pierwotnej, nieskazonej, wykorzystującej dobra natury i dtroszczocej się o to, co naturalne i niepowtarzalne...
    Ach- rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym wypróbować mydła Faniqia ponieważ te z Aleppo juz znam i bardzo lubię. Mam ochotę pogłębić swoja przygodę z naturalnymi mydełkami, po prostu jestem ich bardzo ciekawa.

    obserwuję jako kosodrzewina79

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę wypróbować mydła Alepii bo są w pełni naturalne i oparte na olejach, które moja skóra uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako: fellogen

      (uciekło mi gdzieś to w poprzednim komentarzu)

      Usuń
  22. Obserwuję blog jako:Edyta
    „Chcę wypróbować mydła Alepii bo nie są testowane na zwierzętach, a to dla mnie jedna z najważniejszych cech dobrego produktu naturalnego. Dodatkowo na temat tych mydełek słyszałam/czytałam same dobre i bardzo dobre opinie, więc sama chciałabym przekonac się na własnej skórze o ich wspaniałym działaniu. No i cóż, odrobina orientu i magii, jak z Baśni tysiąca i jednej nocy we własnym domu to jest to, o czym każdy pieszczoch (czyli ja :D) marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę wypróbować mydła Feniqii bo tak ładny kartonik musi skrywać coś wyjątkowego:)poza tym jeszcze ich nie używałam, będzie to więc nowe doświadczenie.
    Blog obserwuję jako Bluefairy.

    OdpowiedzUsuń
  24. życzę Ci i (nam czytelnikom) kolejnych lat razem! Razem, a jednak jakoś tak... osobno. Może połączy nas miłość do mydełek?

    Obserwuję jako jaskolka
    Chcę wypróbować mydła Alepii, bo:
    - córka moja ma uczulenie i jej delikatne rączki tolerują jedynie naturalne mydełka
    - moje dłonie z resztą też ;-)
    - jestem studentką z dzieckiem więc wygranie zestawu mydełek byłaby czymś miłym i nieco odciążającym kieszeń
    - na ogół korzystam z Mydlarni Tuli, ale od dawna marzy mi się mydełko z Aleppo, zwłaszcza za każdym nowym postem u Ciebie dostaję "muszmiecia"
    - chociaż mentalnie wybrałabym się w podróż do Syrii
    - 2000 lat tradycji mówi samo za siebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję blog jako neli
    Lubię na Fb jako Magda Oo

    Chcę wypróbować mydła Feniqii bo uwielbiam naturalne mydła, a tych jeszcze nie miałam przyjemności używać. Poza tym jestem bardzo ciekawa ich zapachu. Odkąd rzucilam palenie, odkrywam wszystkie zapachy na nowo, zaczynam się od niektórych uzależniać i chciałabym wiedzieć, czy te mydła staną się moim kolejnym uzaleznieniem :)

    A tak w ogóle to sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako PureMorening
    „Chcę wypróbować mydła Feniqii, bo staram się wprowadzać do mojej pielęgnacji coraz więcej naturalnych produktów, a kosmetyków tej firmy nie miałam jeszcze okazji używać. Jestem bardzo ciekawa ich działania i zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blog jako takatycia.
    Chcę wypróbować mydła Alepii, bo odkąd noszę pod sercem moje dziecko bardzo ważne stało się dla mnie to czym "karmię" moją skórę. Przemawia do mnie skład mydła, który idealnie nada się do mojej przesuszonej (niestety od nadmiaru ciążowych hormonów) skóry, a także nieprzerwana tradycja wytwarzania mydeł trwająca od prawie 2000 lat.

    Korzystając z okazji również dołączam się do życzeń... radosnych 100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz doczytałam co napisałam...i oczywiście chodziło mi o blogowe 100 lat ;)

      Usuń
  28. A ja bym chciała wypróbować mydełka Feniqii, bo mydełko z Alepi moje dziecko podczas kąpieli już próbowało zjeść i nie puszczało po nim baniek baniek, to może po Feniqii... :-)

    Mama Magenisiowa

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Blanka
    Chcę wypróbować mydła Alepii, bo są idealne do naturalnej pielęgnacji, na którą się powoli przerzucam oraz co dla mnie najważniejsze nie są testowane na zwierzętach.
    Lubię na fb- Magda T.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...