13 maja 2012

Konkurs U Bianki w ogrodzie – trwa

 Konkurs „U Bianki w ogrodzie” z wiosennymi roślinami w roli głównej osiągnął półmetek.


Dla przypomnienia:

1 ) Konkurs trwa do 19.05.2012 (włącznie) do godziny 24 : 00

2 ) Zadanie konkursowe polega odgadnięciu jakie kwiaty, krzewy, zioła i chwasty zaprezentowano na zdjęciach.

3 ) Warunki do udziału w konkursie:

Należy być publicznym obserwatorem bloga Naturalna Bianka



Nadesłanie odpowiedzi na zadanie konkursowe na adres: naturalna-bianka@o2.pl



Pod notką konkursową na blogu należy zamieścić:



  • Obserwuję blog jako.... ( nazwa użytkownika )



Pozostałe warunki są fakultatywne.



4) Jeśli:

Polubicie profil Biolander Kosmetyki Naturalne i Bio na Facebooku

Polubicie profil Naturalna Bianka na Facebooku

będzie mi bardzo miło.



Laureaci konkursu zostaną wyłonieni ze wszystkich nadesłanych odpowiedzi.

Nie liczy się ilość odgadniętych roślin. Nawet jeśli tylko rozpoznacie tulipany – piszcie.



Wśród uczestników konkursu rozlosuję 6 mydeł FeniqiaPain de Parfum. Miała to być niespodzianka. Nie mogłam się jednak nie pokazać Wam tych pachnących cudeniek.



Wiosna to zapachy. Dlatego wybrałam te pachnące mydełka. Jest różane, jaśminowe, rumiankowe, lawendowe oraz dwa z kwiatem pomarańczy. Zapraszam do zabawy!


4 komentarze:

  1. Oczywiście, że biorę udział. Wspaniałe nagrody. Nie znam tych mydełek, chodź czytałam o nich. Fajnie byłoby, któreś z nich wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrody wspaniałe. Spośród tych sześciu mydełek miałam tylko rumiankowe i pachniało przepięknie. Myślę więc, że i pozostała piątka może poszczycić się pięknymi zapachami. Zapach mydła to jedno, a skład to drugie. Skład mydeł Feniqia jest bez zarzutu. Całkowicie naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne nagrody :))) Nigdy nie próbowałam Feniqii

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...