19 listopada 2011

Alepowe mydełka w wersji mini

Do mydeł z Aleppo nie łatwo się przekonać.
Albo się je kocha od pierwszego użycia, albo ...
Ja zdecydowanie jestem w tej pierwszej grupie. Polubiłam alepowe mydła od pierwszego użycia. Lubię te mydła za wszechstonność i delikatność.
Sprawdzają się w higienie całego ciała. Włosy także można nim myć, pod warunkiem, że na koniec spłuczemy je zakwaszoną octem wodą.
Do prania można także używać tego mydła. W tym przypadku pewnie wygodniejsze będą płatki mydlane.

Wśród mydeł z Aleppo można wybrać dla siebie takie jakie akurat nam odpowiada. Kierować możemy się zawartością oleju laurowego. Wiadomo, im większa zawartość oleju z wawarzynu w mydle tym ono droższe. Możemy kierować się także wielkością mydła. I tym niezdecydowanym polecam alepowe mydło w wersji mini.

Mydło Alep Prestiż ma 25 g. Wytwarzane jest w różnych kształatach. Jest serce, romb, kwadrat, koło, liść. Mydełka ozdobione są ciekawymi wzorkami.



Do wytworzenia tego mydła klasycznie użyto oliwy z oliwek i oleju laurowego. Wzbogacono je wyciągami z roślin aromatycznych.

O zaletach oleju laurowego już pisałam. Jego działanie antyseptyczne, bakeriobójcze i grzybobójcze jest nie do przecenienia.

Małe alepowe mydełka wykorzystuję w różny sposób. Zawsze mam w domu spory ich zapas. Służą mi do dekoracji łazienki w stylu eko. W garderobie także znalazły swoje miejsce. Dawnymi czasy liście laurowe wykorzystywane były jako repelent na mole. Z wyboru nie używam żadnych chemicznych "odstaszaczy" moli w garderobie. Aby mole nie polubiły mojej garderoby w woreczkach wiszą małe alepowe mydełka.

Zawsze kilka małych alepowych mydełek zostawiam dla gości. Zdarza się, że zainteresują się tym „szarym mydłem”, którym umyli dłonie w łazience. Dostają wtedy alepowego maluszka w prezencie. Mam nadzieję, że polubią alepowe mydła tak jak ja.

Macie ochotę poznać małe alepowe mydełka Prestiż?
Jeśli tak – to zapraszam na zakupy do Biolandera.
Małe mydełko kosztuje 2,80 zł

A z moim kodem rabatowym ep-0882 – jeszcze 5 % taniej!

3 komentarze:

  1. Ale slodkie :)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za uniwersalność tego mydełka :) pierwszy raz się z czymś takim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydło ze swojej istoty jest produktem dość uniwersalnym. Pierwsza jego rola to oczywiście zadanie higieniczne. Dawnymi czasy nasze babcie także wkładały kawałki mydła do bieliźniarek. A ja mimo, że do wieku babci jeszcze mi daleko staram się wykorzystywać dawne sposoby. I w wielu przypadkach zaskakuje mnie wiedza naszych przodków o naturze ...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...